Woensdag 21 januari 2026

Alle reacties (14)

    Wauw, het ziet er daar echt leuk uit! Wat een mooie ervaring! We zouden hier in Oedelem wel een beetje jaloers worden 😉
    Veel groetjes

    Zeer leuk om iedere avond foto’s te zien. T is zalig van al die blije gezichten te zien. En dan ons dochter Féline Valcke (6L) zo tezien genieten en stralen! 🤩

    Leuk om die foto en filmpjes te kunnen zien en hoe iedereen straalt.Feline valcke zal veel vertellen als ze thuis komt. Veel plezier nog daar.

    Echt leuk om te zien ! Genieten maar !! 😍🥳

    Dag Iben,

    Wat een fantastische reis maak jij daar mee..
    Ik zie alleen maar blije gezichtjes!
    Geniet van de laatste daagjes, want het zit er zo weer op!
    Benieuwd als de post daar al is langsgeweest 🥰
    Nieuwsgierig naar je verhalen, je ervaringen en de herinneringen die je zal hebben gemaakt.

    Dikke zoen,
    Mama en Steven 🩷

    Dag Mats

    Al heel veel mooie foto’s van jou en je vrienden gezien op de blog.
    Op elke foto stralen je oogjes, wat een fantastische reis moet dit zijn voor jullie.
    Geniet nog van de 2 laatste dagen want voor je het weet zit je terug op de bus.

    Dikke knuffels van oma Marijke en opa John.😘😘😘🥰

    Dag Mats

    Al heel veel mooie foto’s van jou en je vrienden gezien op de blog.
    Op elke foto stralen je oogjes, wat een fantastische reis moet dit zijn voor jullie.
    Geniet nog van de 2 laatste dagen want voor je het weet zit je terug op de bus.

    Dikke knuffels van oma Marijke en opa John.😘😘😘🥰

    Dag Laura,

    Je straalt op al de foto’s. Dit is leuk om te zien😍. Dit zal een zalige ervaring zijn.
    Geniet nog maar 😘
    We kijken al uit naar al jou verhalen

    Dikke knuffel van ons
    Mama, papa en Emma

    Beste Laura
    Het ziet er daar leuk uit. Als ik kijk naar de foto’s ben ik wel een beetje jaloers.

    Groetjes emma

    Hey Remy,
    prachtig om je zo te zien genieten. Wij verlangen hier al om jou zaterdag terug te zien en jouw verhalen te horen…. Bompa en bobontje zijn ook erg benieuwd. Je kleine broer denkt erg veel aan jou maar we kijken iedere dag nazr de foto’s en filmpjes! Dikke knuffel en tot zaterdagmorgen….x van papa, Goedele, Amélie, Henri en Nora…. love you

    Dag Ralf,

    Wij kijken al uit naar al je verhalen. Hopelijk heb je alle briefjes in je koffer gevonden!

    Nog veel plezier,
    Mama, papa en Faye

    Dag Patryk,
    We kijken elke dag naar de filmpjes en foto’s van jullie mooie dagen op ski’s en ik moet er gewoon van glimlachen , zo leuk ziet het eruit. Ik hoop dat het korte bericht dat we per post naar Italië hebben gestuurd bij je is aangekomen 🙂
    Hartelijke groeten aan jou, je begeleiders en de vijfde en zesde klas.
    Veilige reis ! Tot zaterdagochtend xxx
    Dikke knuffels van mama, papa, Oliwier

    Dag Mats, we kijken elke dag naar de leuke foto’s en filmpjes. Wat het is het leuk om je mooie glimlach op elke foto terug te zien. Zo genieten we mee van jouw plezier! Geniet nog van de laatste momenten daar! Dikke kus van papa, Eline en Liya

Reacties zijn gesloten.